Op dit adres zit nu: Tierney's

1. Gisterenavond, 13-7-14 de Paella gegeten. Zondag is de paella avond bij Patxaran. Als men bij Patxaran paella wilt eten, moet er van te voren gereserveerd worden. Dit hadden we dan ook enkele weken terug gedaan. 11-7-14 kwam er onverwacht een gast van ons bij, deze lust geen paella. Na een telefoontje met Patxaran, om aan te geven dat er een stoel bij kwam, was dit geen enkel probleem. De vierde tafelgenoot kon gewoon van de kaart bestellen.

Zondag, ons verheugend op de paella, naar Patxaran toe! Daar aangekomen, werd ons een plaatsje bij de uitgang van het restaurant toegekend. Niet ideaal, daar wij liever binnen zitten. Dit bleek helaas onmogelijk. De tent was immers volgeboekt door een groot gezelschap! Vooruit, we hadden ons verheugd op de paella, dus namen we deze tochtige plaats maar voor lief.

Tijd om voor onze vierde gast te gaan bestellen van de kaart. Deze was er dus niet die avond. Als excuus werd er gezegd dat dat niet mogelijk was, er was immers een groot gezelschap, en daardoor was het assortiment die avond beperkt! Had men dit niet aan kunnen geven, toen ik 11-7-14 opbelde om aan te geven dat er een extra stoel bij kwam? Een uur later en 100 euro lichter zijn we huiswaarts gegaan.