1. Wij hebben ook op de Driespong gegeten. Weinig vooral. Het vlees was goed bereid en we kregen er één tuitje patat en één mini bakje sla bij. De twijfel sloeg meteen toe bij het zien van de “riante” hoeveelheden voor twee personen. Hebben we er goed aan hadden gedaan om hier neer te strijken? Bij de spareribs ordinaire vlammetjes saus en geen vochtige doek om je vingers vetvrij te maken, met het gevolg dat de grepen van je bestek op een gegeven moment ook gewoon vies en vet werden en de bier doodsloeg als je een slok nam. De schnitzel op het bord van mijn vrouw was goed, maar klein van stuk. De jachtsaus gewoon en niet bijzonder te noemen. Vlak van smaak en een beetje dunnetjes voor een saus. De sla moest gedeeld worden, maar het lekkerste zat onderin en dan krijgt de één sla en de ander sla met komkommer en saus. Ook te weinig patat, kortom werd er bezuinigd op de verkeerde dingen. Zo duur is sla en patat niet. Gezien de prijs 51 euro mag je wel iets meer verwachten. Het zijn kleine dingen en daar kan je als ondernemer op inspelen. Allebei een tuitje patat en allebeide een bakje sla. Beetje mayo bij de patat en iets meer dan servetten om de vette vingers en mond te reinigen (doek met een bakje lauw water en citroen), dan waren we weer gekomen, nu fietsen we wel even verder. Jammer, maar we hadden het kunnen weten. De Driesprong is een eetcafé en geen restaurant.