1. Anja 51 punten

Mijn ouders, achter in de zeventig, nodigden ons uit voor een speciaal diner. Zij komen al jaren bij dit Mexicaanse restaurant in Domburg. Voor ons was dit de eerste keer. Spareribs pittig besteld, zoals gebruikelijk. Onze spareribs hadden waarschijnlijk te veel in de hete marinade gelegen, de spareribs waren amper te eten. Dit gemeld bij de ober. Wij werden niet geloofd en uitgelachen. Gevraagd aan de ober zelf te proeven van mijn sparerib. Ober liep snel weg en heeft zich niet meer laten zien. Geen alternatief aangeboden gekregen. Zeer slechte service. Hier komen wij nooit meer terug. Uitgelachen worden door de 'bediening' is de druppel.

1,6

1. Spijtig om te horen dat jullie de spare-ribs te pittig vonden. Denk dat de meningen hierover verdeeld zijn. Het enige wat ik kan doen is jullie spare ribs "original" aanbieden. U kunt ons een mailtje sturen en dan stuur ik u een dinerbon. m.v.g. petra bonte el fuego bonte