Op dit adres zit nu: Top

1. Gisteren hier wezen eten. Voorgerecht (tomatensoep en stokbrood) was prima. Hoofdgerecht viel echter reuze tegen. Koude garnalen, koude aardappelen en zure knoflooksaus. Terwijl we het hoofdgerecht op aan het eten waren werd het terras opgeruimd, geveegd en werden we de tent uitgekeken. Niet erg prettig. Er stond nergens een sluitingstijd (hebben we nog naar gevraagd: is er niet) en we hadden niet verwacht dat een restaurant om 20.00 al dicht zou gaan. Nadat we het nagerecht net op hadden (maar nog wel allemaal een drankje voor onze neus hadden staan) werd ons verzocht om te gaan. Erg klantonvriendelijk. We hebben toen maar snel onze drankjes opgedronken en zijn er via het inmiddels afgesloten terras snel uitgegaan.

Dit was eens en nooit weer, wat voelden wij ons vervelend nadien. Zouden haast gaan denken dat het onze eigen schuld is, terwijl we toch echt rustig hebben zitten eten! Bovendien waren de prijzen erg hoog, voor wat je uiteindelijk op je bord kreeg. €3,70 voor een wijntje vind ik erg veel voor zo'n tent!

2,1