1. IZZI is een unieke ervaring voor de liefhebber van de Aziatische keuken, met in het bijzonder de Japanse sushi. Nog nergens in Nederland zo een overheerlijke sushi gegeten. Ik ben er nu al een aantal malen geweest en de aparte sushi combinaties en de verse ingrediënten maken de sushi tongstrelend lekkerrrr!

De overige gerechten zijn vast met evenveel liefde gemaakt als de sushi want de waterdraak (reuzegamba), beefroll en de ossenhaas zijn ontzettend smakelijk.

Ik ben als Nijmegenaar blij met een restaurant als IZZI dat de belevenis van dineren en de smaakbeleving van bekende maar ook unieke gerechten naar een hoger niveau tillen. De medewerkers zijn altijd beleefd, het interieur is prachtig en het eten is van constante kwaliteit, dat maakt het een fijn restaurant om te bezoeken.

Ronduit heerlijk!