1. Leuk restaurant om te zien, fusion stijl met leuke verlichting.

Vooraf mag de bezoeker plaatsnemen in een loungeruimte waar onder het genot van een kwaliteitsdrankje, de menukaart bekeken kan worden.

De menukaart is erg uitgebreid, misschien een beetje té. Echter is er voor vegetarische mensen relatief weinig keus (wat de keus bij een eerste bezoek natuurlijk niet moeilijk maakt maar wat herhaaldelijk bezoek belemmerd).

De wijnkaart is ook in orde en als tafelwater wordt Voss geschonken, leuke bijkomstigheid.

Als appetizer namen wij een stukje sushi, mooi gemaakt en zó aangenaam van smaak dat we voor een 2e rondje gingen.

Als voorgerecht bestelde ik een salade die mozzarella bevatte. Deze was echter op en de ober bood me beleefd een alternatief aan. Dit was een salade van geitenkaas en zongedroogde tomaatjes in een balsamicosausje en dat vond ik ook prima.

Mijn hoofdgerecht was een bordje huisgemaakte groenteloempia's. Mooi opgemaakt en met een aangename saus. De noodles die er bij geserveerd waren, waren naar mijn smaak te zout, wat erg dominerend was. Klein minnetje.

Als dessert gingen mijn tafelgenote en ik allebei voor een dagdessert bestaande uit een kleine crème brulée, een bolletje sorbetijs en een stukje zelfgemaakte cheesecake.

Alles begeleid met een prettige chardonnay en een goed kopje espresso na.

Ik kijk terug op een aangename avond. Naar mijn idee was de bediening net ietsje te formeel voor het restaurant, maar dat stoorde verder niet.

Aanrader.