1. Wij hebben afg. zaterdag 26 september met ons voetbalelftal bij de Slof in Vorden gegeten. Dit was een voorafje van onze gezamelijke stapavond. Bij binnenkomst werden we hartelijk welkom geheten door een medewerker. We hadden keurig gereserveerd vooraf voor 20 man. We hebben buiten nog een bakje koffie vooraf gedronken, het kon nog net met het mooie weer. Daarna naar binnen voor ons 3 gangen menu/buffet. Daar zaten we al snel aan de soep naar keuze, die buiten met de koffie al was opgenomen. Hierna konden we langs het buffet voor het hoofdgerecht. Daarna afsluitend een toetjes buffet. Er hing een gezellige sfeer in het eetcafe. De eigenaresse had vooraf het buffet doorgenomen en kwam later nog vragen of we het allemaal naar wens vonden. Dit deed ze op een leuke, spontane manier. Al met al een zeer geslaagd begin van onze avond, die werd vervolgd op volksfeest Linde.
    De volgende dag moesten we weer voetballen bij ons in Steenderen en konden we nog even bijpraten over de geslaagde avond! (uitslag 0-0).