1. Wederom slechte ervaring, de kwaliteit gaat hard achteruit. Bestelde een patat oorlog met uien. Krijg patat oorlog zonder uien. Met nadruk aangegeven en nog vergeten. Patat was slap, snacks met saus worden in de zaken gegooid waardoor je handen onder de saus komen te zitten bij het openen van de zak. Vroeger was deze snackbar de beste van Kampen( de mening van meerdere kampenaren) Maar helaas is dit niet meer het geval. De jonge lui in deze snackbar kunnen niet frituren en letten nergens op..

4,5

Vorige recensies van m van dijk

• Wij zijn al jaren vaste klant van snackbar Barneveld. Met hun zelf gemaakte snacks en goudgele knapperige frieten is het de beste snackbar van Kampen voor velen.

Maar helaas hebben wij de laatste tijd geen goeie ervaringen meer met de snackbar. Zo ook gisteravond.

Wij bestellen patat oorlog met extra uitjes maar de uitjes ontbreken.

De patat was ontzettend slap, alsof ze even in het vet hebben gelegen en half rauw maar warm in het frietbakje zijn gegooid. De patat was ook verschrikkelijk zout, dit merken wij de laatste tijd vaak op.

Ook had ik een bereklauw besteld, altijd een heerlijke snack. Maar bij deze bereklauw was de ui in het midden nog gewoon rauw!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Het is erg jammer dat de kwaliteit de laatste tijd flink achter uit is gegaan. Misschien ander personeel die toch niet echt goed weet hoe je een frietje moet bakken en hoelang bepaalde snacks in de frituur moeten bakken.

Het was voor ons de lekkerste en beste snackbar maar na deze ervaringen van slappe friet, bestellingen die niet compleet zijn en snacks die niet lang genoeg in de frituur hebben gelegen met als gevolg een kern die koud is of niet gaar is blijven wij hier even weg.

Hopelijk zal het personeel nog een cursus 'hoe bak ik goud gele friet' gaan volgen zodat wij weer terug kunnen keren.