in Nijmegen

Gasterij Als Toen 9 jaar

1. Ik vond het restaurant op deze site - navraag bij mensen uit Nijmegen leverde echter niets op qua bekendheid met dit adres. Afgaand op de recenties hebben we toch de gok genomen....en hebben er zeker geen spijt van gekregen. Prima gegeten tegen een schappelijke prijs. We kozen verschillende gerechten van de afwisselende kaart. De porties waren (voor ons) ruim voldoende, dit geldt ook voor de lekkere bijbehorende gerechten. Een echte aanrader is het broodmandje vóóraf! De bediening is zeer vriendelijk en voorkomend, leuk dat de chef de moeite neemt om (met gepaste trots!) de gerechten zélf te serveren en toe te lichten... Als ik dan toch een suggestie mag noemen (we blijven tenslotte Nederlanders niet waar?), het zou handig zijn om ook creditcards te accepteren. Nagenoeg ieder restaurant in Nederland biedt deze service immers aan haar klanten...maar nogmaals, verder niets dan lof!