1. Ontzettend slechte service. We kregen niet het idee dat we ' gast' waren, meer mensen die betaalden voor hun eten en daarna weer op konden rotten.
    Ten eerste kreeg een van ons een verkeerd voorgerecht, toen dit werd gemeld werd er geen sorry gezegd maar 'ok'.
    Het voorgerecht werd weggehaald en zonder iets te melden werd na 15 minuten het goede voorgerecht alsnog gebracht, terwijl de rest van de tafel al klaar was met eten.

Vervolgens moesten we zelf steeds ons drinken bestellen, en dan werd ook nog de helft niet gebracht.

Het eten is mooi opgemaakt, maar smaakt niet echt bijzonder voor de prijs. Met een tomaat in roosvorm erop maak je een opgerolde lap biefstuk met kaas erin geen 17 euro waard.

Tot slot werd onze tafel leeggeruimd en werd niet gevraagd of het lekker was en of we een toetje of koffie wilden.
    Na 10 minuten maar zelf de rekening gevraagd (net zoals we alles al zelf moesten vragen, behalve de eerste bestelling).

Op zich zijn sommige van deze fouten nog begrijpelijk als het heel druk was, maar er zaten maar 8 andere mensen in het restaurant!

Ik ga hier in ieder geval nooit meer heen, en zou het ook niemand aanraden.