1. Bediening was ronduit belabberd. Werk zelf in een restaurant, maar enige flexibiliteit is hier niet te vinden. Een lichte aanpassing aan een pannenkoek kan blijkbaar niet. Bediening is onbeschoft, kan niet op een fatsoenlijke of normale manier met de klant omgaan. Heb het heel erg gezellig gehad met mijn tafelgenoten, maar terug komen doe ik zeker niet. Kaas had een chemische smaak en wat erin zat was te zout. Wat een domper.

1. Bediening onbeschoft??? Spijt me zeer, maar denk dat je jezelf bedoelt

2. Het spijt me zeer, maar waarschijnlijk had ik de verkeerde dag uitgekozen. Het personeel liep er ongeïnteresseerd bij en je werd al weggekeken als je alleen al een vraag over het eten had. Het had anders gekund. Wat ze ook hadden kunnen was zeggen ; ik weet niet zeker, maar zal het even navragen voor u in plaats van ; nee, doen we niet, niet mogelijk en dan moet je maar wat anders nemen ( op een nogal cynische toon). Hopelijk leren ze hiervan.