1. Afgelopen zondag hier weer gegeten. Het was redelijk druk maar ondanks deze drukte ging het wokken redelijk snel. De snelheids van de koks is hoog genoeg.

Wij zaten aan een 6 persoonstafel met 4 man, vlakbij de grote ramen. Op een gegeven moment werden er 2 mensen aan de 2 vrij plaatsen gezet en de tafel werd van onze tafel afgehaald. Deze stond op max 20 cm van onze tafel af. Echt gezellig is dit niet, je zit zowat naast elkaar met mensen die je niet kent.
    Hier wat van gezegd maar ze namen het niet serieus. Jammer.

Eten was overigens zoals altijd weer goed. Service een 4 vanwege het tafelincident...

Vorige recensies van Prv

• Prv

Wok Parkstad is absoluut een van de betere wokrestaurants van Limburg.

Je kunt er gratis parkeren voor de deur en wordt vriendelijk ontvangen door het personeel. Het restaurant biedt genoeg zitplaatsen. Je kunt er met z'n tweetjes eten maar ik heb er ook al groepen van een man of 50 gezien.

De keuze is ruim, zeer ruim. Diverse soorten sushi die van goede kwaliteit zijn vullen het assortiment goed aan.
    Warme en koude bijgerechten zijn massaal aanwezig en worden altijd goed aangevuld.
    De Tepanyaki plaat is ruim opgezet en heeft een zeer uitgebreide keuze in vlees en vis.
    Er zijn altijd genoeg koks aanwezig om je gerecht te wokken, bij grote drukte wacht je ongeveer een minuut of 5.

Het toetje bestaat uit ijs of vers fruit. Vrijdag t/m zondag zijn er ook nog gebakjes zoals slagroomsoesjes en mini tompoucen aanwezig.

Als je doordeweeks gaat (t/m donderdag) gaat er ook nog wat van de prijs af.

Al met al een van de betere wokrestaurants van Limburg!

Natuurlijk geen 10 omdat geen enkel restaurant perfect is.