Op dit adres zit nu: Hertme's Ambacht

1. Afgelopen zondag gegeten. We hadden onze ouders meegenomen om er een gezellige avond van te maken. Helaas werd het alles behalve gezellig. Bij het bestellen kregen we al te horen dat de spareribs op waren. Op?! Ja, op! Het is toch geen supermarkt waar het vlees uitverkocht is? Nou goed, vooruit, maar dan ook nog eens de manier waarop dit ons verteld werd, schandalig!

Vervolgens bestelden we 2 mixed grills, een entrecote met gambas, een sate van de haas en een schnitzel. De gerechten van rond de 20 euro werden geserveerd op koude borden, waardoor ons eten na 5 minuten al aardig koud begon te worden. Aan de mixed grill leek weinig gegrilled en vooral toen het kouder werd was dit werkelijk niet meer te eten.

Bij de gerechten werd voor 5 personen 1 klein schaaltje met gebakken/gekookte aardappeltjes geleverd en 1 klein schaaltje met wat salade. Buiten dat dit veel te weinig was voor 5 personen, waren de aardappels niet goed doorbakken en leek de sla zo uit de supermarkt te komen.

Het eten was dan ook een forse teleurstelling. Na het eten zijn we maar direct gaan betalen, snel weer naar huis. Wat een deceptie, voor ons nooit meer dit restaurant.

1,4