1. Arianne Huurman

Afgelopen zondag bij Fredrik Hendrik gegeten met 4 volwassenen en 1 kind. We gingen voor de FH'tjes wat een goede keus was! Leuke en lekkere gerechten (over smaak valt te twisten tenslotte), soms om je vingers bij af te likken. En dat voor zo weinig geld (je kunt zoveel eten als je wilt). De gastvrouw was zorgzaam, van nature (zo kwam het over in elk geval) en vroeg regelmatig hoe het smaakte en of we nog iets wilden. Voor ons meegebrachte kind waren er een aantal spullen om aan tafel mee te spelen. Zij heeft zich goed vermaakt en ook de kaart voor de kinderen is uitgebreid (je kunt ook van de gewone kaart kiezen) voor weinig geld. Werd goed geluisterd naar de wijnwens van wij als leken. Wij dachten dat er een haar in t eten zat, maar dit bleek een paddestoelworteltje te zijn. omdat dit er volgens de gastvrouw ook niet in hoorde te zitten kregen we gratis ronde drinken inclusief etagère chocolaatjes/ fudge.
    Aankleding is erg leuk, toiletten origineel en schoon. Ze hebben een hoop goodwill gekweekt bij ons! Ga hier zeker nog naar terug en raadt het een ander ook aan!