Op deze locatie zit nu 'La Fontaine'

Op dit adres zit nu: Olympia

1. Helaas geen goede ervaring met dit restaurant.

Vooraf namen we een broodje kruidenboter. Dit bleek echter niet om kruidenboter te gaan maar knoflooksaus dat heel duidelijk uit een flesje kwam.

Als voorgerecht had ik gekozen voor zalm en paling op toast. Dan verwacht je een lekker stukje molenbrood of iets met granen. Helaas kreeg ik een diagonaal doorgesneden stukje wit casinobrood uit de broodrooster. Mijn man kreeg een bord grofgesneden standaard sla met een 4 stukjes zalm, paling en botervis voorgeschoteld. Een grote teleurstelling. Saus was waarschijnlijk van calve.

Het hoofdgerecht van mijn man was gestoofde paling die niet bepaald voldeed aan de verwachtingen. De groente waar deze mee gestoomd was waren overduidelijk soepgroenten uit een zakje. Veel te veel prei waardoor de vis bitter werd. Mijn forel uit de oven was op zich te doen, maar werd er niet echt warm of koud van. Geserveerd met aardappelpartjes die in oude olie gebakken waren, patatjes (die waren goed) en een bakje sla.

Het nagerecht hebben we geannuleerd, we hebben betaald en zijn lekker naar huis gegaan.

Overigens ook goed om te noemen is het feit dat de drankprijzen niet genoemd worden op de menukaart. Achteraf bleek dus dat we een flink bedrag hebben moeten afrekenen voor 4 icetea's. Goede leer voor een volgende keer dus.

Bediening was op zich goed, niet veel op aan te merken. Minder goed was de hygiëne in de serre waar we zaten. We keken omhoog en het hele plafond zat vol met spinnenwebben, dode vliegen en andere viezigheid. Mijn man keek opzij en recht tegen een dode vlieg die tegen het kozijn geplakt zat aan. Niet echt eetlustopwekkend dus.

Zonde van de tijd, zonde van het geld, dit was echt eens maar nooit weer. Ook zonde van het restaurant wat wel degelijk sfeervol en gezellig is. Helaas is Aaltjes Kombuis niet meer wat het vroeger was.