Op deze locatie zit nu 'De Tijd'

1. Vooraf uitgebreid telefonisch besproken en afspraken gemaakt voor een gezellig samenzijn van in totaal 24 personen waaronder het inmiddels tot 14 personen uitgegroeide gezin met 6 kleintjes en de dierbare familie uit deze omgeving.

Bij aankomst konden we het woord gezellig direct schrappen. De tafels op het terras mochten niet verschoven worden. Argument: "Het correct serveren van het borrelgerecht zou dan niet mogelijk zijn". Om op afstand met dierbaren te praten werkt niet, dus alle stoelen om twee tafels schuiven. Binnen zaten we tijdens het diner zo dicht tegen de muur dat goed serveren niet mogelijk was.

Stuitend ongastvrij, beloftes niet nakomen, kindonvriendelijk en bij keuze van het seizoengerecht (kreeft) ging je met honger naar huis. Wij voelden ons duidelijk gelegenheidsgasten, goed voor het geld, maar niet voor hun professionele inzet.

In de 10 jaar dat ik deze diners organiseer, heb ik zoiets slechts nog nooit meegemaakt.