1. Vrienden namen ons mee naar dit restaurant, dit was iets bijzonders en leuk.
    Ze hadden niets te veel gezegd, het was lekker en leuk. Niet te druk, het eten kwam snel en met de open keuken in het vizier kon je zien hoe liefdevol er met het eten werd omgegaan.
    Wat we wouden eten was de vraag? Vlees, Vis? Of een verrassingsmenu? Ja, doe maar voor 4 personen. We kregen een mandje met verschillende soorten brood met wat lekkers om er op te smeren.

Zelf nam ik een Belgisch biertje van de tap, de rest koos wijn en cola. Ik noem een kalfspaté als voorafje, zo zacht, het smolt op de tong. Zelf koop ik voor thuis bijna nooit paté, maar als ze besluiten dit recept op de markt te brengen zou ik het zeker kopen. Maar dan is het bijna te bijzonder om gewoon met een dikke laag op je bruine boterham te smeren voor de lunch op de zaak. Genieten dus.
    Het hoofdgerecht, verschillende soorten vlees, heerlijk zacht, precies goed gekruid. Aardappeltjes gebakken en verrukkelijk. Bent u er nog? Voor u weg rent om te reserveren ik beschrijf nog even het toetje, dat was zoooooo lekk... oh, u bent al weg op weg naar Heerenveen.
    We geven u groot gelijk, het is er heerlijk, laat u verrassen en geef de kok in de open keuken vrij spel.