1. Op zondag uitwaaien en je hoofd leegmaken is altijd goed, maar dan moet je het op de juiste manier afsluiten. Eten bij het Booze Wijf. In de kaart lees je hoe ze aan de naam komen. Groot bord met verschillende stukjes vis: heb het net even van hun website geplukt het was de: Visserslunch, € 12,95

Gerookte zalm, gerookte paling, gerookte meerval en waddengarnaaltjes. Dit wordt geserveerd met verse salade-garnering, brood en roomboter.
    Ook al heb ik net mijn Sonja Bakker maaltijd achter de kiezen, het water loopt me weer in de mond.
    Na afloop koffie met appeltaart. Dan kom je weer tot jezelf, het leven is goed.
    Bij het afrekenen bleek dat een en ander niet klopte, er stond te veel op onze bon maar dat was zo verholpen.
    Zodra ik op een zondag weer op Lauwersoog ben, vrees ik met grote vrezen dat ik dan spontaan een Sasdag heb.