Op dit adres zit nu: De Cleenne Mossel

1. Op terugweg van ons vakantieadres naar huis zochten we in Bruinisse naar een restaurant om te eten. Bij toeval kwamen we terecht bij De Vrienden van Bru. Ook al was het pas half zes, de kaarsen op tafel brandden uitnodigend en toen we binnenkwamen, waren we de eerste gasten. Dat duurde niet lang, want voor zes uur was de zaak al half vol. Het 'eetcafe' heeft een open keuken en een goed ingespeeld team.

We hebben er heerlijk mosselen gegeten, een pan vol, uitstekend van kwaliteit en traditioneel klaargemaakt. Daarbij dunne frietjes, salade en drie sausjes. De bediening was vriendelijk en bekwaam. Halverwege ons maal werd de halfvolle deksel met lege mosselschelpen geledigd, en sausjes werden aangevuld. Heel tevreden gingen we huiswaarts. Als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug.