in Heerlen

Het Griekse eiland in hartje Heerlen!

1. Anneke 1001 punten

We hebben heerlijk gegeten hier vanavond, bij wijze van eerste personeelsuitje. Helaas was het hoofdgerecht gezien de grote porties veel te veel en hebben we dus lang niet alles opgekregen, maar gesmuld hebben we zeker. Ik genoot van de gebakken feta vooraf, lekker knapperig, niet vet en een heerlijke combinatie met de honing die eroverheen gesprenkeld was, terwijl mijn collega zich weer even terug in moeders keuken waande bij het eten van de vleessoep. De saladebar tussendoor was ook prima in orde, alles fris, vers en lekker uitgebreid. De pastasalades die de toevallig passerende eigenaar ons aanbeval waren inderdaad heerlijk! Zoals gezegd waren de porties van het hoofdgerecht daarna te groot om alles op te krijgen, maar ze waren beiden voortreffelijk. Heerlijk knapperige inktvisringen en de lekkerste gyros die ik ooit gehad heb (krokant gegrild, niet vet en, vooral erg belangrijk in mijn ogen, niet te overheersend gekruid) voor mij en voor mijn collega een moussaka die hem spontaan deed terugverlangen naar zijn vakanties in Griekenland. Dit alles in combinatie met een goede bediening en service en een prima prijs-kwaliteitsverhouding maakt dat wij onze favoriete Griek hier in de buurt gevonden hebben! Wat ons betreft: keep up the good work en tot snel!

Met vriendelijke groet,

het team van Computer Shop Online