in Purmerend

Carnes | Pescados | Tapas| Cocktails | Vinos

1. Ramjatan

Wij dachten gister even lekker tapas te gaan eten bij Tabasco in Purmerend. Woensdag, onbeperkt tapas voor 17,50. Je krijgt eerst brood met Aioli en Nacho's. Helaas waren ze onze Nacho's vergeten dus hebben we daar om moeten vragen. Vervolgens een half uur gewacht op onze eerste ronde.

Daarna werd het erger, we hebben een heel uur gewacht op onze tweede ronde!!! Onze eetlust werd hierdoor minder en ook het plezier. We hebben onze ongenoegen geuit naar het personeel op een fatsoenlijke manier. In plaats van begrip te tonen en in actie te komen kregen we het excuus: het is druk, we hebben een kleine oven, je kan tot 2200u bestellen! Klein detail, zitten we daar met ons kind...

De derde ronde kwam na iets minder dan een half uur en de vierde kon er opeens in 12min al zijn!! Eten? Nou de chorizo was bijna verbrand....misschien iets te lang in die te kleine oven gedaan? En wat een kleine miezerige gierige stukjes in plaats van een gewoon worstje. Kip, volgens mij waren dit stukjes die ik thuis juist weg zou gooien! De champignons waren gelukkig wel erg lekker!
    De bediening? Wat een zooitje! Totaal niet klantvriendelijk! Geen moeite doen om een ontevreden klant een tevreden gevoel proberen te geven. Ook nog eens verbolgen reageren en zeggen dat we extreem reageren. Nou!! Wij willen waar voor ons geld!