1. Laat thuis. Koken? Nee, toch maar even snel in het dorp een hapje eten. We proberen nog eens Chat Noir, want dat is weer 3 maanden geleden. Terras was nog aangenaam (met jas) was weinig wind en nog 18° dus een sigaretje roken kon nog lekker buiten. Binnen gegeten. We kozen beiden de Konijnenbout (12,50 p.p.) die begeleidt werd met gebakken aardappeltjes. Apart kommetje jus. Apart schaaltje met verse groentjes per persoon, plus een schaal warme groentjes met bietjes, worteltjes en bloemkool. We dronken er wat rosé (2,75 per glas) omheen. Na afloop op terras nog even gerelaxed. We betaalden 40 euro. Eten was goed. Service normaal. Sfeer (totale ambiance binnen) blijven we van mening dat dit anders kan. Meer die franse slag in een 2009 jasje. De tafeltjes net wat nonchalanter geplaatst en ook aangekleed. Maar misschien is dit alleen onze mening. De locatie van Chat Noir, naar de toekomst gekeken i.v.m. nieuwe centrumplan, zal zeker een hele andere uitstraling krijgen als daadwerkelijk ooit de Kloosterstraat voor verkeer wordt afgesloten en een Boulevard wordt. Het terras kan dan dieper worden en met een mooi groot zonnescherm en/of megagrote paraplu's zal de Chat Noir een hele andere uitstraling hebben/krijgen. Dan hebben we straks ook een beetje het "Vrijthof gevoel" in Simpelveld.