1. Mijn ervaring met restaurant De Lier kan ik in een aantal woorden omschrijven namelijk: (h)eerlijk eten, gastvrij, altijd iets nieuws en leuke sfeer.

Het eten wordt op een verantwoorde manier bereid. Ik kan niet overal uiteten gaan omdat ik veel niet kan verdragen. Vaker wordt in mijn omgeving erover gegrapt om een restaurant uit te proberen. Dan wordt er gezegd: 'laten we Ashley meenemen, als ze achteraf nergens last van heeft dan is het in orde'. Laat dit nu het geval zijn bij restaurant De Lier. Wat ik ook eet: salade, soep, gekruid eten, wild noem het maar op maar alles is heerlijk en goed. Waardoor zou dat komen? Juist! De bereiding er van en waar het vandaan komt. Naast dat, is de locatie super! (bij het bos) en kan ik mijn hond meenemen. Het is dus voor iedereen toegankelijk.

Sandra en Ed, jullie hebben een top restaurant en ik voel me altijd welkom. Ga zo door!