Op dit adres zit nu: BoulesBitesBar

1. Op uitnodiging van vrienden meegenomen. Zoals zij beloofden is de kwaliteit hier echt heel goed. Goede rijst, goede bijgerechten en dessert die je als gerechten kunt kiezen en je dus ook in kleinere porties op schaaltjes krijgt. Qua eten zeker een van de toppers.

Bediening is zeer vriendelijk. Helaas verstaan ze ons niet altijd. Dit komt omdat wij in een "bedstede" aan de zijkant zitten. Om te kunnen gaan zitten moeten we over een blok heen klimmen om in een soort "gat" te gaan zitten. Voor ons best leuk, maar de bediening heeft duidelijk moeite om zo aan de tafel te kunnen serveren. Sommigen gaan zitten met de rug naar de tafel, anderen zitten op de hurken met een dienblad maar komen dan net niet bij de tafel met de armen. Een ramp voor de bediening. Dus je gaat al snel helpen met aangeven en aanpakken. Beetje raar.

Verder een extra minpuntje voor de toiletten. Men zegt ooit dat de kwaliteit zich vertaalt in de hygiëne op het toilet. Vandaag waren de kranen bij de mannen defect en werd een niet doorgespoeld toilet bij de dames de hele avond niet schoongemaakt.