Op dit adres zit nu: Eethuis Wijchen

1. Hier zal ik nooit meer gaan eten.

Na een lange dag werken geen zin meer om eten te koken, maar besloten dat we eten gingen halen. Dus drie frietjes kapsalon (friet, shoarma/doner, sla en gesmolten kaas) besteld. Binnen een kwartier konden we het ophalen. Na drie kwartier was het dan eindelijk klaar.

Maar lekker was het niet. Ik had nog geen hap op en zag op en in mijn eten twee grote lichtbruine haren. Ik heb zelf zwart haar, dus van mij kon het niet zijn. Nou ja, zoiets kan natuurlijk gebeuren, maar was niet echt van plan om weer drie kwartier te wachten. Dus heb ik gebeld over hoe en wat over de haren en of ze een nieuwe wilden komen brengen.
    Heel gedoe, maar uiteindelijk kwamen ze het na een half uur brengen. Ondertussen was de rest klaar met eten, wat ook niet echt een succes was.

We hebben 7,50 betaald per bakje frietje kapsalon waarvan 80% van de friet aangekoekt aan het bakje vast zat.

Ze kwamen wel netjes een nieuw bakje brengen.
    Ik heb heel netjes verteld dat het echt schandalig was hoe de friet eruit ziet. De bezorger gaf mij gelijk en zal nog contact met ons opnemen. We hebben alles mee terug gegeven om te laten zien wat er mis mee was.

Na een kwartier en 22,50 euro armer werden we gebeld. Geen excuses voor de slechte kwaliteit en service.
    Nee, wij waren leugenaars op zoek naar gratis eten.
    De haren, die hadden we er zelf ingedaan. Belachelijk. Duidelijk waren de haren niet van mij, ik had nog geen hap genomen. Dus een beetje raar als ik uit ben op gratis eten.