1. Jacqueline

Afgelopen zondag zaten wij met mooi weer op het terras, wat redelijk vol was. Na 10 minuten werd bij ons de bestelling, 2 glazen wijn, opgenomen en vroegen om de kaart om ook een hapje te eten. Na een kwartier heb ik zelf maar de kaart van een andere tafel gepakt, want het duurde toch wel erg lang allemaal. Onze bestelling gedaan en ook dat duurde te lang. Toen wij zaten te eten kwam de serveerster met nog een bestelling voor ons, die niet voor ons was bestemd.

Er zaten al 2 andere bezoekers voordat wij gingen zitten. Zij hebben zo'n half uur moeten wachten voordat de serveerster eindelijk vroeg wat zij wilden hebben. Toen hebben zij nog zeker ruim tien minuten gewacht toen pas kwam hun bestelling.

De bediening liet zondagmiddag echt te wensen over. Tegen mensen die bij wijze van spreken de grootouders hadden kunnen zijn, werd gevraagd: "weet je het al?" Sorry hoor, dat vind ik echt niet kunnen.

Het eten en de wijn was goed, maar vanwege de bediening laten wij de Gouden Karper toch maar even links liggen.

5,9