Op dit adres zit nu: De Heksenkeuken

1. TJMV 352 punten

De piri piri verdient deze naam helaas niet. Weinig smaak, veel vet. Het zout en de peper moest er veel aan te pas komen, maar ook dat hielp niet.
    Lege glazen werden niet opgemerkt, we moesten ruim 20 minuten wachten voordat het eerste drankje opgenomen werd. Vervolgens wachtten we weer erg lang op het bestelde drankje. Daarna weer wachten op de menukaart. Inmiddels waren we al 45 minuten verder. Het personeel was wel vriendelijk en het restaurant zat voor 60% vol, waardoor de sfeer aangenaam was,
    Uiteindelijk 3 gangen gegeten, waarbij tussen alle gangen een te lange wachttijd zat. (We kwamen om half 6 binnen en vertrokken om kwart over negen.)
    De soep smaakte erg flauw. De frites waren niet geheel gaar en voor 2 personen was het te weinig, zelfs voor 2 matige eters. De kip smaakte laf en vet, waardoor ik de helft liet liggen. De salade daarentegen was wel lekker.
    Het ijs leek nog het meest op supermarktijs, dus geen ambachtelijke bereidingswijze.

De rekening voor 2 personen: ruim 60 euro.
    Helaas, voor ons geen 'Juffrouw Tok/Naam Onbekend" in Wijchen meer.

2,1

Vorige recensies van TJMV

• Vorige week ben ik met mijn vriend uit eten geweest bij Juffrouw Tok Wijchen.
    Ik ben van mening dat de kwaliteit van het eten drastisch achteruit is gegaan in vergelijking met wat wij gewend zijn van de formule 'Juffrouw Tok'.
    Ik kreeg de indruk dat de eigenaren werken met goedkope producten. Wellicht begrijpelijk nu het restaurant in de opstartfase verkeerd, maar in mijn ogen niet de juiste weg. De tomatensoep leek uit een pakje te komen, flauw, niet vers en niet authentiek. De kip piri piri was erg vet en had niet haar vertrouwde piri-pirismaak. Het gerecht smaakte gewoonweg niet lekker. De gamba's van mijn partner waren daarentegen wel lekker, maar misten ook de smaak van de piri piri. De salade die bij het hoofdgerecht geserveerd werd, was net als de frites wel erg lekker en vers. Ook de dressing bij de salade was heerlijk.

Als dessert koos ik voor vers fruit, het fruit leek inderdaad vers te zijn, maar miste de pure smaak die vers fruit (van het seizoen) kan hebben. Mijn tip is dan ook om te werken met seizoensproducten. Deze zullen zoveel beter smaken.

Er liepen 3 bedienend personeelsleden rond, zij konden duidelijk de drukte niet aan. Ik heb na 50 minuten gewacht te hebben op het hoofdgerecht uiteindelijk gevraagd waar het bleef. Een personeelslid legde uit dat zij die dag kampten met personeelstekort en verontschuldigde zich hiervoor. Vrijwel direct hierna werd het hoofdgerecht geserveerd. Het personeel wat rondliep, was wel erg vriendelijk en behulpzaam, zij deden enorm hun best.

Kom op jongens, Juffrouw Tok kan zulk lekker eten serveren. Schouders eronder! Binnenkort komen we terug en we hopen oprecht dat het dan stukken beter is.

5,7