1. L.Serton

Net terug van verwenweekend, aangeboden door familie. Kamer goed, maar toch spinraggen gezien (is niet van 1dag, zit zelf in de schoonmaak).
    Eten was op de vrijdag avond lekkerder dan op de zaterdag, de friet niet goed doorgebakken en niet zo warm meer. Duurde ook best erg lang voordat alles kwam.
    Zaterdag hadden we ook koffie na besteld. Waar was de leuke aankleding gebleven? Op de vrijdag hadden we bonbons snoepjes en zelfs een candy suiker stokje. Zaterdag alleen een bakkie!
    Ook de kaasplank als toetje was 6 stukjes oude kaas en 2 (ik denk) geiten kaas opgevuld met een soort noten puntje, wat nootjes, droge tomaatjes, een braam, wat sla blaadjes 1 zwart/en witte olijf in stukjes.. dit noem ik echt geen kaasplankje, heb dit wel beter gehad. Maar Drenthe blijft voor ons vakantieland.