1. Voor ons helaas nooit meer. Gisteren een broodje unforgettable gegeten, dat was echt een broodje om niet te vergeten, dit broodje met enkel champions en 5 stukjes bief. Tevens duurt het vrij lang voordat je geholpen word maar het grootste minpunt is toch de prijs/kwaliteit verhouding. 5 euro voor een tosti en 12 euro voor een wit broodje met 5 stukjes bief. Je krijgt wel hele mooie borden voor dit geld. Nee je kunt beter elders in de stad zoeken voor een betere ervaring, de sfeer is wel goed en de bediening vriendelijk. Ben hier nu in totaal een keer of 10 geweest maar ga er niet meer terug. Er zijn betere lunchrooms qua prijs/kwaliteit in Roermond.

2,6

1. Beste Randy,
    Graag willen we reageren op je reactie .
    Allereerst jammer dat je teleurgesteld bent over de prijs/kwaliteit . We wegen de biefstuk af op 140 gram , dit kan uit 5,6 of 7 stuks bestaan, maar het gewicht blijft hetzelfde. De prijs is €11,- en geen €12,- , dit is voor 140 gram bietstuk met champignons, brood en saus niet te veel. We krijgen heel veel goede reacties op dit broodje , maar de volle 100% is natuurlijk moeilijk
    Wel hopen we dat U ons de kans geeft dit naar U tevredenheid recht te zetten.

Met de vriendelijke groeten
    Lunchroom Goede Tijden