Op dit adres zit nu: Grill-ig's Broertje

1. Via Groupon één maand van te voren gereserveerd. In verband met een fout aan hun zijde kregen wij geen tafel toegewezen waarbij wij zelf - conform de bij Groupon gereserveerde actie - de pannenkoeken konden bakken, aangezien alles vol was en ze onze reservering niet tijdig hebben verwerkt (hoe lang heb je nodig?!). Dit werd mij twee dagen van te voren telefonisch medegedeeld. Ik kon dit (de pannenkoeken uit de keuken laten komen, wat langer kan duren door drukte) of accepteren, of een andere datum kiezen. Dit laatste was geen optie, daar we met 8 mensen waren en dit de enigste optie was dat we allemaal konden (voordat de actie zou verlopen).

Aldaar aangekomen wilden we toch graag nog even met de manager praten. Die komt uiteindelijk aan tafel en is alles behalve klantvriendelijk. Slaat een toon tegen ons aan van heb ik jou daar, is heel vijandig, biedt geen excuses aan voor het ongemak en de door hun gemaakte fout. Sterker nog, ze vindt het niet terecht dat we klagen omdat ze ons hiervoor specifiek heeft gebeld en wij hier mee akkoord zouden zijn gegaan. Totaal niet empatisch.

De bediening zelf was ook niet super, daar de bestelling onaangekondigd in delen kwam, omdat er onvoldoende pannen waren. Samen eten was er dus niet bij. Ook de voorraad drank was beperkt: veel drankjes die op de kaart stonden, bleken later niet op voorraad te zijn (na 3 keer bestellen eindelijk een drankje gekregen). Als je met de auto komt, wees op tijd want er is zeer beperkte ruimte. Al met al niet voor herhaling vatbaar.

3,4