Op dit adres zit nu: Mood

1. Met vrienden hebben we hier onder het toeziend oog van meneer Reimers een heerlijk avondje beleefd.
    Als aperitief een heerlijk glaasje champagne met heerlijke oesters en gamba's.
    Daarna buiten op het terras van het voorgerecht genoten. Onze vrienden namen gamba's, mijn vrouw de sachimi van tonijn en ik de risotto met gerookte paling en gepocheerd eitje en beurre blanc. Allemaal heerlijke gerechten en mooie porties.
    De dames gingen verder met schaaldieren (Black tiger gamba's, gebakken met knoflook), terwijl de heren overgingen op vlees (Kalfssukade geglaceerd met platte peterselie en sjalot). Heerlijke gerechten, maar ik vond zelf dat de kalfssukade te hoog op smaak (te zout) was. Maar goed, smaken verschillen nu eenmaal. De porties prima in orde en zodoende was er geen plaats meer voor een nagerecht.
    Onze vrienden en mijn vrouw namen nog wel de daar zeer bekende koffie cocktail (zie foto) en hebben daar erg van genoten. Tel daar de prima bediening en mooie ambiance bij op en dan kom je tot de conclusie dat we een heerlijke avond hebben gehad bij Las Palmas.