in Heeten

Een drankje op het terras, een balletje slaan in de zon

1. Voor de vierde keer binnen een jaar hebben wij getracht om voor meerdere personen te reserveren. Steeds was het antwoord: "De zaal is gereserveerd voor een feest, dus is er binnen geen plaats." Wij zijn steeds naar een andere locatie uitgeweken, maar zijn nu op het punt beland, dat het voor ons niet meer hoeft.

Wij vragen ons af, dat wanneer het zo vaak voor komt dat er bij een party in de feestzaal de gasten voor het restaurant worden geweerd, er geen andere oplossing wordt gecreëerd. Ja, een oplossing wordt wel aangedragen, namelijk op het terras, maar hoe moet het dan wanneer het regent en koud is?

Ons advies voor adspirant gasten is derhalve: Probeer vroegtijdig te reserveren, dan is er altijd nog de mogelijkheid om elders naar toe te gaan, want bij Reimink blijven ze hardleers.
    Ook is het mogelijk dat het een luxe probleem is en dan slaat de arrogantie snel toe.