1. U. Dijkstra

Geen druivensap. Jaegermeister niet ijskoud. Veel vliegen rond tafel. Slechte muziek en te hard en met moeite iéts zachter te krijgen. Veel te sterk gebonden mosterdsoep. Vering uit de stoel. Om 18.00 uur geen andere gasten. Ongezellig geheel. Snel aftocht geblazen.

1. Geachte meneer en mevrouw Dijkstra,

Normaliter reageer ik nooit op recensies, nu doe ik dat toch eventjes.
    Simpelweg omdat ik het niet helemaal correct vind hoe u reageert..

Druivensap hebben we inderdaad niet, hebben we ook nihil vraag naar gehad. Niet de meest gangbare drank als u het mij vraagt. Jaegermeister komt uit de vriezer, dus die moet ijskoud geweest zijn. Zo niet, dan hadden we ook nog wel een ijsklontje gehad.

Vliegen zijn er nu eenmaal in het voorjaar (bijna zomer), omdat we geen winter hebben gehad zijn er uiteraard meer dan normaal. Hier kunnen wij helaas weinig aan doen.

Dat u de muziekkeuze van ons slecht vind is uw mening, over smaak valt niet te twisten. Maar deze past wel bij ons bedrijf, namelijk jong en fris. Wij hebben de volume tot 2x toe gelijk zachter voor u gezet, bijna helemaal uit.

Wij hebben inderdaad gebonden mosterdsoep, geen bouillon.

We hebben 7 verschillende soorten stoelen in de zaak staan, voor elk wat wils. Zo ook een houten stoel of een paarse zonder vering.

U kwam om 17.10 uur al aanschuiven bij ons voor het diner, u zag dat er toen 3 tafels zaten te koffie drinken. Om 17.53 uur heeft u afgerekend en vinden het jammer dat u al zo snel weg was (zonder hoofdgerecht), als u 10 minuten langer was blijven zitten waren er nog 5 tafeltjes geweest. En als u na 19.45 uur er nog was geweest had u ook kunnen zien dat er Duitsers (Duitsland-Portugal om 18.00 uur) kwamen eten die het WK wilden zien (En zo ook nog enkele Nederlanders).

Mijn collega heeft nog aan u gevraagd of alles naar wens was;
    'Ja hoor' was het antwoord.

Kortom wij vinden het jammer dat u zo reageert.

Wij streven ernaar dat iedereen met een goed gevoel bij ons de deur uitgaat.
    Dat is bij u dus duidelijk niet het geval, maar als u dat gisteravond had aangegeven hadden we in ieder geval een paar dingen op kunnen lossen, nu helemaal niets meer. Jammer.

Met vriendelijke groet,
    Dennis Akkerman