1. simone anna

Ik eet heel regelmatig bij De Mediterraan. Mijn ervaring is dat er heel ambachtelijk en met liefde gekookt wordt.
    De tapas zijn altijd anders en vers. Een tapasmenu (tapas met wilde friet en salade) is een niet al te groot hoofdgerecht, maar wordt zo ook verkocht. Voor € 14,-! Ik heb er altijd meer dan genoeg aan. Voor € 18,- krijg je 2 gangen tapas met wilde friet (heel lekker), salade en eigengemaakte mayonaise. Kom daar in de meeste restaurants eens om. Zeker in de deze prijsklasse. Het duurste hoofdgerecht is zelden meer dan € 18,-. De vis van de houtskoolgrill is puur en zoals die moet zijn. De kaart is niet groot, maar wisselt vaak. Een bittere witte wijn heb ik er nog nooit geproefd. Ik vind juist dat er hele mooie wijn geschonken wordt voor een zeer redelijke prijs. Waar drink je een goeie wijn voor € 3,50? Het terras is misschien bij grote drukte wat krap, maar heel gezellig; je waant je ergens in Portugal of Spanje. Beslist een aanrader! .