Op dit adres zit nu: Mister Panda

1. Tja, als het eten allemaal en ALTIJD prima is, de sfeer perfect, de service uitstekend en de prijs/kwaliteit ook niets te wensen over laat, dan blijf je hier gewoon terugkomen!

Waarom en ALTIJD met hoofdletters? We zijn hier nu al tig keer geweest en nog nooit teleurgesteld dit restaurant hoeven verlaten. Nooit ergens over hoeven klagen, altijd is alles perfect en tot in de puntjes verzorgd. Vandaar dat we hier ook regelmatig en graag gaan eten!

Vrijdag de 13e gereserveerd en in plaats van voetbal te kijken, heerlijk gegeten. Het restaurant zat helemaal vol en het was weer erg gezellig. Zoals altijd onder het genot van een drankje de menukaart bekijken en in alle rust je keuze maken.

Ondanks de drukte werd alles keurig op tijd geserveerd:
    Als voorgerechten werden gekozen de carpaccio en de forel, die omgeven was en rustte op frisse, knapperige sla. Heerlijk en smakelijk opgediend. Je proeft gewoon dat alles vers is. Als tussengerecht kwam vervolgens de aspergesoep op tafel, zacht, romig en vol van smaak. Een logisch vervolg zijn dan de asperges met ham en ei en vergezeld van een heerlijke botersaus. Het geheel werd afgesloten door de Croyse aardbeien met ijs en slagroom als dessert.

We zijn hier al vaak geweest en hopen hier nog veel vaker terug te komen. En dan zullen we onze bevindingen hier weer achterlaten.

Vorige recensies van Henk en José

• Inmiddels hebben we het genoegen gehad al meerdere malen te hebben gegeten bij Croy Nijmegen. Kan dus stellen dat we ervaring hebben met het eten bij Croy Goffert Nijmegen.
    Het eten is perfect, nooit iets op aan te merken!!!
    Sevice en sfeer zijn ook uitstekend. En de prijs/kwaliteitverhouding mag er ook zijn.
    Nog niet één keer klachten gehad, elke keer was het eten hier perfect in orde!!!
    Chapeau voor Croy Nijmegen!!!
    Wij komen zeker terug.