1. Vandaag met 4 man en 1 kind tapas gegeten. Netjes en vriendelijk geholpen, ook ons kind kreeg hun aandacht. Na het aannemen van de bestelling kwam het meisje even terug om ons te waarschuwen dat we erg veel hebben besteld en dat er per portie ( schaaltje) rustig twee personen kunnen eten.
    Ze legde uit hoeveel en hoe groot de porties zijn.
    Gelukkig hebben we geluisterd en nog bleef er wat over aan het eind van de maaltijd.
    Het eten was heerlijk, op enkele gerechten na en dat was de broccoli met courgette en de patatas met tomatensaus.
    De calamares, de gehaktballen en de garnalen en de champignons waren heerlijk en niet te vergeten de spinazie salade en salami en de ham .
    Jammer is wel dat als het eten wat kouder was, het dan wat minder smaakte. Dus het was beter geweest ca. tien porties te nemen ipv. vijftien. Vooraf hebben we ook nog 2 porties brood met alioli gehad.

! Bij een bestelling van garnalenspiesjes zou standaard een kommetje met warm citroenwater neergezet moeten worden.

Dit bezoek was voor herhaling vatbaar.