1. parwaneh

Ik ben samen met mijn moeder en 3 kinderen gaan eten. We hebben alweer heerlijk gegeten. We hebben gevarieerde gerechten gegeten en hebben genoten van de avond in de restaurant. De sfeer was zoals altijd heel gezellig met prachtige muziek op achtergrond, we hoefden helemaal niet lang te wachten op het eten. Alles was keurig op tijd. Aardige bediening en een compliment voor de kok. We komen daar zeker weer eten !

Vorige recensies van parwaneh

• parwaneh

Afgelopen zaterdag ben ik gaan eten met mijn moeder en nichtjes, we hebben heerlijk gegeten. De sfeer in de restaurant was erg gezellig met als romantische mooi muziek op de achtergrond.

We hoefden niet lang te wachten voor het eten. We werden goed bediend en het eten was erg lekker. Het aller lekkerste gerecht vond ik de chicken Tikka. We zullen daar zeker weer een keertje eten!!