1. Vandaag na lange tijd weer eens heerlijk gegeten op het terras van Mythos in brunssum. Eerdere ervaringen waren minder maar vandaag was het in een woord uitmuntend. De gastheer deed het perfect. Hij gaf ons ruim aandacht en maakte een gezellig praatje. Duidelijk iemand met gevoel voor de horeca en z'n gasten. Voor het eerst kregen we vandaag goed getapt bier en de sfeer was relaxed. De weekschotel was voortreffelijk. Mythos staat bij ons weer op de kaart. Tot snel.

Vorige recensies van Sandra

• Op tweede paasdag gaan eten bij Mythos. We hadden om 18:00 uur gereserveerd en waren vijf minuten van te voren aanwezig.Ten eerste werden we gevraagd of we even wilde wachten, of even een stuk wilde wandelen en dan terug komen (dit doe je toch niet?) omdat er nog geen plek was, dus we hebben ons even buiten neergezet... Om half 7 zaten we nog buiten terwijl andere mensen wél gewoon naar binnen konden en aan tafel werden gezet. We zijn op een gegeven moment gewoon naar binnen gelopen en we hebben zelf een tafel uitgezocht, de botte eigenaar kwam ons vertellen dar we moesten opstaan omdat de tafel nog niet schoon was, we moesten maar geduld hebben. Uiteindelijk maakte een medewerker de tafel schoon en konden we na 45 minuten eindelijk gaan zitten! Er liepen 3 heren en een jonge dame in de bediening, deze deden goed hun werk, ze werkten heel hard, waren heel vriendelijk, correct en allemaal vrolijk met een lach op hun gezicht, dit ondanks dat de eigenaar hun de hele dag opjaagt en uitscheld als hij niet tevreden is. Respect! Mythos mag blij zijn met zo'n mensen. Het eten was perfect, alleen moesten we ook daar weer een half uur op wachten, de frisdrankjes waren lauw en het bier ingezakt en ook niet echt koud. Al met al gaan wij volgende keer gewoon weer ergens anders heen.