in IJmuiden

De Authentieke Thaise keuken bij Siam Thai Restaurant

1. Na de vorige keer zijn we terug geweest. Deze keer met zijn zessen.
    Geleerd van de vorige keer heb ik bij het bestellen aangegeven dat ik het graag scherp wil hebben.
    Dat scherpe werd een teleurstelling, er zat letterlijk geen enkel stukje peper in het eten. Met gedroogde pepers is het eten naderhand nog op sterkte gebracht.

Het is voor mij dichtbij, de rest is goed, en met peper erin zou het prima Thais eten zijn.
    Ik denk niet dat ik hier een derde poging waag, in Amsterdam en Haarlem zijn ook restaurants.

Vorige recensies van Frans

• We hebben hier drie vegetarische gerechten gegeten. Het eten was goed, maar veel minder scherp dan wij bij andere Thaise restaurants gewend zijn.
    De bediening gaf aan dat scherp eten regelmatig wordt teruggestuurd naar de keuken, ze hebben het daarom minder scherp gemaakt. Als je scherper wilt? Geef het dan vooraf even aan. Dat gaan we de volgende keer zeker doen, en we komen hier ook zeker terug.

De bediening was super, de prijs was goed.