1. Leuke ambiance, gezellig van binnen. Buiten wat minder, maar daar kan het restaurant niets aan doen. Bediening erg vriendelijk, maar de kok keek continu chagrijnig.

Helaas met eten niet zo'n goede ervaring. Het eten was allemaal veel te zout. Wij waren met een groepje van 5 jonge mensen (tussen de 20 en 37) en al wat wij kregen bij ons vlees en vis was 1 klein kommetje met frites en 1 schaaltje met rauwkost. Natuurlijk kan je bij bestellen en dat hebben we op tijd gedaan, maar dat kwam pas nadat wij ons bord leeg hadden en nu was het schaaltje ook nog zeer krap gevuld. Dus allemaal nog 5 frietjes. Jammer toch dat daar zo op bespaard moet worden, niet gastvrij ook. De biefstuk was lekker, maar erg klein en de saus bremzout. De vis wel smakelijk, maar ook erg zout. De spareribs niet smakelijk en de portie klein. De gevulde varkenshaas was totaal uitgedroogd. Dame Blanche ook al geen aanrader, zuiver doordat er geen echte warme chocolade bij werd gereserveerd maar een beetje verwarmde bruine suikersaus chocoladesmaak.