1. Hotel/Restaurant--monumentaal pand--entree met 3 treden---monumentale stoep--beschermd stadsgezicht--hoogteverschil. Deze omstandigheden zijn vaak niet te combineren met een rolstoelafhankelijke gast.
    Restaurant 'De Prins' heeft dit bewust ter harte genomen en heeft bij de verbouwing een oplossing gevonden. In de trap bij de entree is een niet zichtbare ruimte, waar met in een handomdraai een stevige en veilige oprit uit kan toveren. Zo is dit monumentale pand veilig en goed toegankelijk voor rolstoelen. Gewoon even binnen vragen en de bediening is zeer gastvrij en behulpzaam om de rolstoel naar binnen te begeleiden. Binnen zijn de deuren voldoende breed en is er voldoende ruimte voor een rolstoel.

Verder: een culinaire en prettig gevarieerde kaart, waar de kok en zijn team de culinaire ambitie duidelijk over laat komen. Uitstekend gegeten waar op alle door ons bestelde gerechten niets op aan te merken viel. Van het voorgerecht tot en met het nagerecht komt telkens duidelijk de liefde voor het vak op het bord tot uiting. De steekwoorden Vers bereid met verse producten, niet bang om iets nieuws te proberen en aandacht voor het eten zijn hier terecht van toepassing. Vergezeld van uitstekende wijn en de vers gemaakte brownies, in een karaktervol ingericht restaurant durven wij dit restaurant aan te bevelen. Enig minpuntje te noemen is de afwezigheid van een invalide-toilet,( helaas leent het pand zich hier niet voor om dit te realiseren.) Prima gegeten en complimenten voor de gastvrijheid.