1. Een beetje dubbele gevoelens bij Taormina. Na alle positieve recensies besloten om na een dagje Deventer hier te gaan eten.
    Diner begonnen met een voorgerecht, een lid van ons gezelschap had tonijnsalade. Er lagen 4 grote stukken tonijn op de sla, die helemaal droog, bijna uitgedroogd was.
    Deze smaakte dus niet geweldig, eerlijk aangegeven bij de ober. Deze reageerde nogal onverschillig en ongeïnteresseerd, vond dat meneer zelf de sla beter had moeten aanmaken. Stelde zich niet erg soepel of sympathiek op.

Vervolgens was het hoofdgerecht wel erg goed. Allen vis gegeten, zwaardvis in tomatensaus, zalmrolletjes en de mixed visgrill. Na het hoofdgerecht werden we voornamelijk bediend door de gastvrouw, die erg vriendelijk en spontaan was.
    Toetjes waren wederom goed, behoorlijke porties.

Sfeer is verder prima, muziek stond aan de harde kant, wat voor een van ons gezelschap lastig is ivm een slecht gehoor. Dit is echter in veel restaurants een probleem.

Kortom; Avond begon wat teleurstellend maar werd uiteindelijk goedgemaakt.