Op dit adres zit nu: Grand Café Winston

1. Wij hebben hier nu 2x geluncht, maar we gaan nooit meer. De eerste ervaring was slecht, maar gisteren dachten we "laten we het nog een keer proberen". Deze tweede keer was echter nog dramatischer.
    De tonijnsalade was ontzettend slecht. Een kwak natte ijsbergsla, met daarbovenop een paar stukjes tomaat, een gekookt eitje en ontzettend smakeloze waterige/slappe tonijnsalade die helemaal uitliep over de sla. Bij de salades wordt niet standaard brood geserveerd, maar dat moet je er apart bijbestellen à € 1,50 p.p.! Heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
    Mijn man had een gebakken schol en in een IJsselmeerstadje verwacht je dan toch wel een lekker visje. Het tegendeel was waar. Een diepvriesvis, dik gepaneerd (net als een kroket), met daarin een stuk witvis in de vorm van een schol. Of het wel echt schol was....geen idee!
    De menukaart is ook ontzettend onlogisch ingedeeld. Alles staat door elkaar (broodjes, salades, vis, vlees, etc.).
    Het restaurant zit wel op een mooie locatie in de binnenstad, maar daar is ook alles mee gezegd.
    Toiletruimtes zijn ook groezelig, ondanks dat het restaurant in een pand zit dat een paar jaar geleden pas gebouwd is. Zou er dus spik-en-span uit moeten zien.
    Ons zul je in dit restaurant niet meer terugzien.