Op dit adres zit nu: Moeke

1. M Menkveld

Waardeloze ervaring; kom met een gezelschap van 6 personen en maak mee dat na het bestellen, het ruim 1 1/2 uur duurt voordat het eten wordt uitgeserveerd. En dan nog, na dat lange wachten moet vastgesteld worden dat voor slechts 4 van de 6 mensen in mijn gezelschap er eten op tafel komt. Oeps, vergeten, maar een oplossing is er niet. Duurt eerst 15 minuten wachten voordat blijkt dat er een fout in de keuken is gemaakt. Oplossingen worden moeizaam aangereikt, wachten en wederom wachten. De onbeholpen bedrijfsleider, met de empathie van een oester, komt vervolgens met de onnozele vraag "Is er een probleem?"
    Dit was, na een eerdere slechte ervaring die vergelijkbaar was (wachten, wachten, en een slechte service) voor mij de laatste keer. Hoe mooi ook gelegen, dit restaurant / management is niet voor zijn taak berekend. Jammer, maar er is zoveel te kiezen, dus waarom zou je je ergeren aan deze klungelige tent.