in Dronten

Dè Pizzeria van Dronten voor Pizza, Pasta en Spareribs.

1. Hier sinds enige tijd bijzonder vaak geweest en eerder een positieve reactie hier geplaatst.
    Toch blijkt de laatste tijd de opmaak van de pizza's zeer wisselend. Nog geen week geleden een bepaalde pizza in het restaurant gegeten, deze was zeer rijkelijk opgemaakt, en smaakte mede daarom zeer goed. Nu vanavond exact dezelfde pizza besteld, en de opmaak was nu zeer, zeer karig te noemen, derhalve was de smaakbeleving nu ook minimaal.
    Het zou het restaurant ten goede komen, dat deze situatie voorkomen wordt, anders houden wij het hier voor gezien.

Vorige recensies van Arnout

• Ondanks dat we al zeer lang in Dronten wonen hier onlangs pas voor de eerste keer gegeten. Voorgerecht stokbrood met tapenade was heerlijk en voldoende, 1 tafelgenote had een uiensoep en deze was ook zeer goed van smaak, en een ruime hoeveelheid.

De pizza`s waren zeer goed van smaak, en de rode huiswijn mag er zeer zeker ook wezen. Ook het dessert (ijs) was zeer goed. Kortom een leuk restaurantje, heerlijk eten en tevens ook een goede bediening.