1. X 53 punten

Afzetterij en veel te duur! Kinderen kochten als cadeau een doosje bonbons met 350 gr. bonbons en moesten hier 14.95 euro voor betalen. Toen ik ging bellen om te vragen wat de bonbons kosten, kreeg ik als antwoord: 3.45 per 100 gram. Dit is natuurlijk al behoorlijk aan de prijs, maar ok. Feit is dat ze dus 3.00 euro rekenen voor een blanco klein wit doosje met een simpel lintje erom.
    Er werd mij aan de telefoon verteld dat ze zelf deze verpakkingen ook in moesten kopen en dat die hen dus ook 2 euro per stuk kosten, dus voor 3 euro verkopen vindt men gewoon normaal als je de bonbons ook al goed betaalt.
    Ik werd te woord gestaan door een zeer arrogante mevrouw, die duidelijk voor geen reden vatbaar was. Toen ik vertelde dat ik nooit maar dan ook nooit meer bij deze firma een ijsje kom eten of een doosje bonbons kom kopen, zei ze: "Ja, dat is dan uw keuze, dan missen de kinderen hun ijsje." Nou, ik kan je vertellen, de kinderen missen echt geen ijsje want zulke ijsjes en voor deze prijzen kan ik overal terecht. Voor mij nooit meer!!

3,1