in Heerlen

Het Griekse eiland in hartje Heerlen!

1. Gisteravond, 08-06-14, lekker buiten gegeten met familie. Voorgerechten en Hoofdmaaltijd waren erg goed en prima op smaak, vooral mijn favoriete gerecht -Garides Saganaki. Zeer aan te bevelen.

2 vorige recensies

Vorige recensies van Bos-Paes

• Gewoon goed maar niet bijzonder, een wat wij noemen "standaard-Griek".
    Ben hier nu voor de tweede keer in 14 dagen geweest, omdat ik vind dat je van 1 keer moeilijk een oordeel kunt geven.

De nieuwste recensie
  • Per e-mail geboekt en bevestigd, goede service en klantenbinding.
    Media Saganagi en Sardelles waren uiterst smakelijke starters, Garides saganagi en het Seniorengerecht Tongfilets als hoofdschotel goed op smaak en prima hoeveelheid, met frites en rijst als begeleiders.
    De huiswijn is niet mijn smaak en te waterig. Ben toen overgeschakeld op Emiglikos, maar die is weer wat te zoet maar wel lekker koud. Koffie prima maar de aangeboden drankjes van het huis mogen, wat mij betreft, kleinere glaasjes zijn, te groot en dus te veel.
    Al met al, wij zijn zeer tevreden, alleen het voortdurende gevraag "of wij nog iets wilden drinken" komt nogal wat drammerig over, maar kan ook komen door het toen nogal rustige tijdstip. Komen zeker terug.

De nieuwste recensie