1. Donderdagavond 5 juni er wederom gegeten. Nieuw op de kaart: het verrassingsmenu. Een echte aanrader. Wij hebben gekozen voor de 3-gangenvariant. Enorme variatie en creativiteit! Een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. En zoals altijd: enorme complimenten voor de gastvrouw Monique voor de vriendelijke ontvangst, de goede uitleg bij de gerechten en de service.

Vorige recensies van Richard & Miriam Keijbek

• Zaterdag 29 september zijn we voor de 3e keer gaan eten in restaurant ' 't is boven'. Wederom een goeie ervaring! Vooraf via hun website gereserveerd. Netjes een bevestiging gekregen. Die avond was druk, alle tafeltjes waren bezet. Ondanks de drukte verliep alles volledig naar wens. We hoefden niet lang te wachten tussen de gerechten. De menukaart wisselt regelmatig waardoor je steeds de mogelijkheid hebt om andere gerechten te proeven. De bediening is uitermate prettig en zeker niet opdringerig. je krijgt goeie uitleg over de gerechten. De huiswijn is erg lekker en de glazen worden ruim gevuld. Kortom: een restaurant om vaker te bezoeken. Dat zullen we ook zeker doen als we in de buurt zijn. Monique en Ed, heel veel succes en ga vooral door op de door jullie ingeslagen weg!