1. Vanavond ondanks dat het restaurant leuk opgeknapt is een slechte ervaring gehad bij brasserie woods.
    In eerste instantie werden we vriendelijk onthaald. Als voorgerecht een carpaccio besteld. Toen deze gebracht werd viel gelijk op dat het vlees ipv mooi rood, helemaal bruin was. Er kan natuurlijk iets mis zijn gegaan daarom gevraagd of het zo hoorde of dat ze het niet gezien hebben. Het bord is mee genomen en even later kreeg ik netjes een nieuwe die er wel mooi rood uit zag. Maar toen kreeg ik een reactie die ik nooit gedacht had... " mevrouw, u heeft nu wel een nieuwe gehad maar die andere was ook prima, als u deze een paar uur(!) laat staan wordt die ook bruin. Dat is nou eenmaal met dit vlees." Hierover was ik toch geschokt... als restaurant zou je toch moeten weten dat je rauw vlees niet een paar uur kan laten staan, zeker niet als het 30 graden is. En over het feit dat ik ipv een excuus voor het ongemak een uitbrander kreeg was ik zeer teleurgesteld. Daarna zou ik volgens de kaart een heerlijk roze gebakken eendenborst krijgen. Deze was helemaal wit ipv roze en had een glimmend groenig glansje... wat je krijgt als je dus inderdaad vlees een paar uur laat liggen. Door de reactie van het voorgerecht heb ik hier niets meer over durven zeggen. Ik voelde me zeer ongemakkelijk. Als laatste kregen we nog de dessertkaart aangeboden, toen we die vast hadden liep de bediening weg en mompelde zonder nog aan tafel te staan of onze kant op te kijken... of koffie of thee?!... waar we dus ook geen antwoord meer op konden geven. Helaas dat het zo is gelopen. Voor ons is het dus niet voor herhaling vatbaar.

1,3