1. Om 19:58 eten besteld, 21:15 werd het bezorgd (erg lange wachttijd dus). Blijkt dat er een verkeerde pizza was gemaakt, ik terug gebeld en gezegd dat wij de verkeerde pizza hadden gekregen. Hij zuchtend aan de telefoon;
    "Okeeeeeej ik maak wel een andere". Half uur/3 kwartier later de "goede" pizza bezorgd, maken we de doos open..
    Zien we volop shoarma erop liggen terwijl we piccante hadden besteld en daarbij staat aangegeven dat er:
    Tomaat, kaas, champignon, Spaanse peper en gehakt op hoort te zitten. Ik natuurlijk weer terug gebeld, wilt die meneer mij uitleggen dat die shoarma wat op de pizza ligt, geen shoarma is maar; 'gehakt'. Nou, wij weten allemaal denk ik wel hoe gehakt en hoe shoarma eruit ziet en smaakt. En dit was heel duidelijk shoarma ipv gehakt. Als er inderdaad shoarma op de pizza hoorde te zitten, dan moeten ze de menu kaart maar eens veranderen.

Ik en mijn vriend vinden dit een hele slechte service en wij weten voor de volgende keer dat wij hier sowieso nooit meer hoeven te bestellen.. Absoluut geen aanrader!